четверг, 7 июня 2018 г.

Аналіз виховної роботи в класному колективі 5-Б класу за 2017– 2018 н. р.


І     Виховна робота
Працюю  класним керівником в 5 –Б класі перший рік

Рік видався не простим для всіх: і для батьків, і для вчителів, і для учнів. Адаптація дітей до навчання в старшій школі,знайомство з вчителями,більше навантаження уроками.
Протягом  2017-2018 навчального року виховна робота у 5-Б класі проводилась згідно затвердженого плану роботи. Основні виховні заходи спрямовано на реалізацію поставленої проблеми: «Згуртування учнівського колективу шляхом формування комунікативних компетенцій учня та сприяння формуванню конкурентно спроможної особистості шляхом впровадження інноваційних технологій у вихованні» На початку семестру в класі було організовано учнівське самоврядування. Шляхом таємного голосування, з врахуванням особистих інтересів між учнями було розподілено громадські доручення, організовано чергування у класній кімнаті,  участь класу у шкільних заходах Варто відзначити, що всі ланки учнівського самоврядування працюють злагоджено, учні поважають президента класу, виконують поставлені вимоги, забезпечують самообслуговування. Органи учнівського самоврядування залучаються до контролю за успішністю учнів, за станом відвідування занять учнями класу, до ведення документації класу ( класний куточок, куточок БЖ, рапортичка та ін.). Стосунки між учнями класу  дружні й доброзичливі, врівноважені. Конфліктні ситуації швидко вирішуються, діти самостійно знаходять порозуміння товаришують між собою. Учні класу мають достатній рівень свідомої дисципліни. В цілому дисципліна в класі сприятлива для проведення уроків.Учні  активні, люблять і вміють виконувати різні доручення.Рівень навченості складає-64% достатній,44%-середній
    

                
З учнями класу було проведено екскурсію на місцевий цукровий завод та організована поїздка в м. Миколаїв на новорічну виставу  «Пригоди Карлсона»
Учнями класу восени було висаджено 5 кущів троянд(Кирилюк  С.,Король В., Мойсеєнко Р)
Прийняли участь в конкурсі малюнків до тижня миру:Смирнова В.,Загіка О.,
Рогозинська О.,Ковальчук А. Активні учасниці флеш –мобу до дня миру
Іщук В.та  Король В.
Виготовили вітальні листівки і привітали ветеранів з Днем людей похилого віку: Ковальчук А.,Голімбієвська К,Юхимов А.
В конкурсі читців та декламаторів участувала  Іщук В.
В акції «Подаруй бібліотеці книгу» найактивнішими були:Смирнова В.,
Іщук В.,Рекіта Р.,Загіка О.,Семенова Д.,Мойсеєнко Р.
В озелененні класу взяли участь :Іщук В.,Кирилюк С.
В зборі речей і продуктів для воїнів АТО активними були Смирнова В.,
Іщук В.,Рекіта Р.,Загіка О.,Семенова Д.,Кан О.Кирилюк С.,Юхимов А.
Ковальчук А.
За своєю ініціативою намалювали новорічний плакат Голімбієвська К. та
Ковальчук А.
До свята «Кухні народів світу»підготували  презентацію страви деруни
(білоруської кухні).Винахідливість проявили учні:Семенова Д.,Рекіта Р.,
Голімбієвська К.
Індивідуальну виставку своїх малюнків на шкільному стенді презентувала Голімбієвська К.
Колективно виготовили два нетбуки:  «Бути здоровим –це модно», «Ми за мир у всьому світі».Найбільший внесок в роботу над нетбуками зробили
Кан О,Король К.,Ковальчук А.
Найбільше дітям сподобався квест. Найяскравішим моментом шкільного життя п’ятикласників-це була перемога у квесті. Вони вперше в житті тримали зароблені кошти.Всі учні класу були активними  у зборі джинсової тканини.(отримали перше місце)
     Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Батьки учнів налаштовані досить позитивно і прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування їх дітей у школі. Досить толерантно батьки реагують на критику  поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та усунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично у телефонному режимі відбувається спілкування батьків з класним керівником, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання.
Як було вже сказано, були в нас успіхи, але й невдачі теж. Були й дрібні порушення дисципліни з боку членів класного колективу.  І успіхи, і невдачі, як особисті, індивідуальні, так і всього класу аналізувалися на класних зборах, на класних  годинах, в індивідуальних бесідах з учнями. Я, як класний керівник, намагалася вести бесіди з учнями через позитив, направляла бесіду в потрібне русло, допомагала класу підводити підсумки, робити висновки й будувати плани на майбутнє.
В індивідуальній роботі з учнями основний наголос робила на індивідуальних бесідах з ними, провела дослідження особистості учнів.   У процесі роботи були використані наступні діагностичні методики: анкета «От я який!», тест по виявленню темпераменту, анкета «Поговоримо про твої колючки»» .
  Виходячи з аналізу виховної роботи за рік, слід відзначити, що незважаючи на ряд позитивних моментів в житті класного колективу, поки що не вдалося поставити рівень успішності класу на належний рівень, більш широко використати досвід та уміння членів класного колективу у громадському житті школи. Однак діти мають значний інтелектуальний та творчий потенціал, який за оптимальних умов може розкритися і сприяти всебічному гармонійному розвитку учнівської спільноти загалом та кожної особистості окремо. Саме тому на новий навчальний рік виховна робота у класі має бути спрямована на розкриття та реалізацію учнівської творчості в контексті формування відповідального ставлення до своїх обов’язків, продовжити роботу щодо виховання активної життєвої позиції та лідерських якостей через  учнівське самоврядування в класі, сприяти тому, щоб зміст та форми колективної творчої діяльності допомагали кожному знайти себе, самовизначитися.  
ІІ  Робота з попередження дитячого травматизму та безпеки життєдіяльності

Дата
Назва і форма роботи
Відмітка
 про виконан.
Вид роботи
01.09
Місячник «Увага! Діти!» ПДР.
Безпечна дорога від школи додому.
виконано

05.09
Правила безпечної поведінки учнів під час перерви та дотримання вимог статуту школи. (шкільна форма, режим роботи, виконання обов’язків)

виконано
Бесіда
14.09
Правила поведінки у громадських місцях.
виконано
Мульт фільм
18.09
Попередження виходу учнів на територію селища під час навчального процесу, вживання заборонених продуктів харчування.
виконано
Бесіда
20.10
Запобігання отруєнь грибами, рослинами та їх насінням.
виконано
Перегляд відеоролика
23.10
Безпечна поведінка на канікулах (користування електро - газоприладами,ТБ у лісі, біля річки, безпека на дорозі, ТБ з вибухонебезпечними предметами) Бесіда «Коли ти сам удома. Правила безпечної поведінки з незнайомими людьми»Профілактика харчових отруєнь.
виконано
Перегляд презентації
15.11
Техніка безпеки при користуванні газовими приладами. Правила електробезпеки.
виконано
Перегляд
мультфільм
29.11
 «Безпека на дорозі – безпека життя» ПДР для пішохода і велосипедиста.
виконано
Рольова гра
20.12
Небезпека контакту з бездоглядними та бродячими тваринами.
Дії у випадку нападу та травмування бездоглядними та бродячими тваринами.
виконано
Перегляд відеоролика
22.12
Безпечна поведінка на зимових канікулах. Безпечне поводження з отруйними, хімічно активними та вибуховими предметами, речовинами, електроприладами; вивчення правил дорожнього руху, протипожежної безпеки, поведінки на відкритих водоймах, на льоду.
виконано
Перегляд презентації
12.01
Профілактика грипу та застудних захворювань. Захисні сили організму. Імунітет.
виконано
Бесіда медсестри
24.01
Бесіда про недопущення випадків травмування дітей автомобільним транспортом.
ТБ на дорозі у зимовий період. Міри безпеки під час ожеледиці.
виконано
Бесіда
07.02
Профілактика захворювання на СНІД.
Дотримання санітарно-гігієнічних норм – запорука здоров’я.
виконано
Перегляд відеоролика
28.02
Як вберегти себе від травм
виконано
Бесіда
07.03
 Правила пожежної безпеки під час проведення масових заходів, поведінки на випадок виникнення пожежі.
виконано
Бесіда
25.04
Інструктаж з безпеки життєдіяльності при перебуванні на водоймі та купанні.
виконано
Перегляд відеоролика
16.05
Дотримуйся техніки безпеки на трудовому десанті
виконано
Бесіда
24.05
Безпечна поведінка на літніх канікулах (користування електро - газоприладами,ТБ у лісі, біля річки, безпека на дорозі, ТБ з вибухонебезпечними предметами) Бесіда «Коли ти сам удома. Правила безпечної поведінки з незнайомими людьми», 
виконано
Перегляд презентації
ІІІ   Робота з профілактики  правопорушень  

п/п
Дата
Назва і форма роботи
Відмітка про виконання
1.
04.09

Поновили куточок правових знань
виконано
2.
   11.09
Проводила індивідуальні бесіди з учнями схильними до порушення  дисципліни та Статуту школи(Лянзберг А,Юхимов А.)
виконано
3.
Протягом семестру
На засіданнях класного врядування (штаб дисципліни та порядку) заслуховували учнів, що порушують Правила для учнів  
виконано
4



02.10


В класах провели години спілкування,співбесіди та години інформування  на орієнтовану тематику:
-Права та  обовязки учня(Повторюємо Статут школи)
виконано
5
04.10
- “Як керувати своїми вчинками”(тренінг)
виконано
6
18.10
Експрес-інформація  Кримінальна відповідальність неповнолітніх

виконано

7
13.11
- “Чи знаєш ти свої обов’язки” (Анкетування)
виконано
8
20.11
Бесіда «Від правила до права»
виконано
9
27.11
- “Шкідливі звички не для нас !(перегляд презентацій)
виконано
10
04.12
Діти: злочин і кара(співбесіда)
виконано
11

11.12

Толерантне ставлення до людей (обмін думками)
виконано
12
18.12
 -«Декларація прав дитини та Конвенція ООН про права дитини»(презентація)
виконано
13
22.12
-Якщо вас затримала міліція?(Консультація)
виконано
14
23.01
-Дискусія «Вчинок.Відповідальність Наслідки»
виконано
15
26.01
Засідання батьківського комітету» Дисципліна-запорука успішного навчання»
виконано
14
05.02
Експрес опитування    «Що ти знаєш про свої права?»
виконано
15
14.02
Лекція для батьків «Профілактика правопорушень та асоціальної поведінки учнів»
виконано
16
14.03
Ознайомлення з книжковою виставкою в бібліотеці  «Вивчаємо свої права та обов’язки»
виконано
17
02.04
Педагогічний всеобуч «Про адміністративну відповідальність батьків за порушення прав дитини»
виконано
18
18.04
Бесіда- консультація «Як не стати жертвою злочину»
виконано
19
16.05
Засідання штабів учнівського врядування класу «Аналіз стану правопорушень в класі за ІІ семестр»
виконано
20

Вересень -травень

З метою покращення успішності та дисципліни учнів було проводено операції-рейди: “Урок”, “Вулиця”, “Перерва”, “Шкільна форма”, “Чисті класи”, «Відвідування уроків».  
виконано



Комментариев нет:

Отправить комментарий